Mezinárodní konference o práci s publikem
Práce s publikem by měla být prioritou kulturních organizací. Zdaleka se nejedná pouze o marketing; práce s publikem ovlivňuje plánování nových aktivit, zasahuje do provozu, tvorby programu, vzdělávání. Kromě zvyšování zájmu ze strany publika či příjmů ze vstupného, může jít také o strategický nástroj veřejné správy, či může hrát důležitou roli prostředníka v roztříštěné společnosti.
O inspirativních příkladech z praxe, agenturách věnující se analýze dat, roli zřizovatelů či angažovaných kulturních organizacích či úskalí práce s publikem budou hovořit renomovaní zahraniční i tuzemští odborníci (3. 11.), druhý den pro vás připravujeme specializované workshopy a exkurze do inspirativních kulturních organizací (4. 11.).
Mezi hlavními hosty konference mimo jiné přivítáme: Steven Hadley (Queen's University Belfast, Severní Irsko), Kathleen McInnis (See-Through Films, USA), Joanna Szwajcowska (Magistrát Varšava, PL) a zástupce z The Audience Agency (UK)
Program a podrobnější informace pro vás právě připravujeme.
Více k tématu najdete na http://www.programculture.cz/cs/republikum-2016
Konferenční poplatek:
Celá konference 1. a 2. den (3. a 4. 11.) - 700 Kč (studenti 450 Kč)
Pouze 1. den (3. 11.) - 300 Kč (studenti 150 Kč)
Poplatek můžete hradit na místě v pokladně Divadla Archa nebo předem prostřednictvím portálu GoOut
Registrace:
Pro účast na hlavní části konference se laskavě zaregistrujte zde.
Vzhledem k omezené kapacitě jednotlivých workshopů a exkurzí je nutné se na ně závazně registrovat na email media@kreativnievropa.cz. Registrace je platná po jejím potvrzení ze strany organizátorů.
Kredity
Pořádají Kancelář Kreativní Evropa – Kultura a Institut umění – Divadelní ústav